W naszej ofercie m.in.: Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, monitoring wokół obiektu, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, faks / ksero, prywatny parking, dostęp za pomocą kluczy, obsługa pokoju, sejf, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, zaplecze bankietowe / konferencyjne, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, restauracja, przechowalnia bagażu, czujnik dymu, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, ogrzewanie, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), pokoje rodzinne, WiFi, wspólny salon / sala TV, całkowity zakaz palenia, fryzjer / salon piękności, parking, wino / szampan, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, taras, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, parking przy ulicy, taras słoneczny, WiFi dostępne w całym obiekcie, winda, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, parking na miejscu, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, codzienne sprzątanie, system alarmowy, gaśnice, jazda na rowerze, usługi konsjerża, biuro informacji turystycznej, posiłki dla dzieci, obiady na wynos, Wynajem rowerów, bar, Maseczki dla gości, Pojemniki na śniadanie na wynos, pokoje dla niepalących, bezpłatne WiFi, dostęp do Internetu, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 15:00 a kończy o godzinie 11:00.
Jeśli chcesz otrzymać fakturę za opłacony wcześniej pobyt, wpisz tę prośbę i dane swojej firmy w polu Zadaj pytanie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel Wodnik o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych: Hotel dysponuje windą i oferuje 1 pokój w pełni przystosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.Dostępne pokoje:
Pokój Jednoosobowy 1 osobowy (1 łóżko pojedyncze - 12 mkw);
Pokój Dwuosobowy z 1 lub 2 łóżkami 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze, 1 łóżko podwójne - 15 mkw);
Pokój Trzyosobowy 3 osobowy (3 łóżka pojedyncze, 1 łóżko pojedyncze, 1 łóżko podwójne - 19 mkw);
Apartament 4 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 25 mkw);
Rodzinny 4 osobowy (2 łóżka podwójne - 24 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Giżycko - Hotel Wodnik, opinie wczasowiczów
a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.